Hoe kunt u bestellen bij Oma Neeske


De webshop is in ontwikkeling!!
Op dit moment kunt u de artikelen bestellen via mail, via de webshop of rechtstreeks. We zijn druk bezig met het opbouwen van de webshop en binnenkort gaan we de functie van iDeal koppelen. Zodra u aangeeft een bepaald artikel te willen hebben, nemen we het direct uit de verkoop zodat u er verzekerd van bent dat het uw artikel wordt. Het grootste deel van onze collectie is uniek.

Via de webshop komt u op de pagina waar u uw gegevens in kunt vullen. Dáár kunt u aangeven of u het artikel op wilt komen halen in de winkel of dat u het door ons wilt laten verzenden. Oók kunt u hier aangeven of u meteen wilt betalen middels overboeking. De verzendkosten zijn voor de koper en wordt automatisch bij het verschuldigde bedrag geteld.

Zodra de iDeal functie is gekoppeld gaat het bestellen en verzenden een stuk makkelijker!

Vanzelfsprekend is er altijd de mogelijkheid telefonisch contact op te nemen met een van ons.

Registeren als klant.


Aanvankelijk was het mogelijk om uzelf te registeren als klant. Dit had voor u en ons voordelen. Helaas zijn er particulieren en bedrijven die dergelijke mogelijkheden misbruiken. Met grote regelmaat krijgen wij automatisch gegenereerde verzoeken tot registratie.

Deze "personen" blijken niet te bestaan. Indien het vertrouwd overkomt reageren we nog wel op de verzoeken, maar een feitelijke registratie zal niet plaatsvinden.

Wel is het nog steeds mogelijk om ons een mail te sturen. Binnen een aantal maanden zullen we de optie weer in gaan bouwen, waarbij het mogelijk is om u weer te registreren en daarmee op de hoogte gehouden te worden met de nieuwsbrief.

Deze tussenfase is misschien niet helemaal wat u zocht, maar we hopen op begrip. Het contact wordt er niet minder om!!